Mysig kväll i Lund med mami Crille och min älskling

Hejsan ikväll så har jag min mamma,Crille och min älskling gått runder inne i Lund. Det har varit en jättemysig kväll kan jag ju lugnt påstå. Händer inte alls ofta att vi gör något sånt här spenat eller jo men inte detta liksom. Så det har varit jättemysigt vi gick först runder och kilade på vilken resturang vi skulle käka på och vi gick och vi gick och sedan när vi hade gått runt hela stan på typ minst 1 timme.
Så hittade vi en fin och mysig thairesturang som vi satte oss ner och åt och beställde god och fin mat.
Dem som jobbade där var riktigt trevliga dessutom och det är ett stort plus :). Så nu är vi hemma igen och det lutar nu att vi ska spela kort eller kolla på film mys kväll.

Kommentarer
Postat av: sofia - foto

allt bra ? :)

2012-06-27 @ 21:09:37
URL: http://soffiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0