Bra helg

Hejsan min helg har varit superbra i fredes gjorde vi inte så himla mycket mer än att jag var och badade med
min familj plus 2 vänner. Riktigt fint väder vart det ju så perfekt och vara vid sjön och bada och njuta av solens sken. Det var hur mysigt som helst. Och igår Lördes så vart jag på grillfest och där blev det grillat kött från vildsvin och det var riktigt gott. Till köttet fick vi en god grönsallad och potatissallad.

Idag så ska det bara ta det lungt just nu ligger jag i soffan och kollar på os haha inte så intressant men men.
I alla fall så är Inge vädret bra riktigt mulet och tråkigt. Så det passar bra att hänga i soffan hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Hoppas du får en fortsatt grym dag, kika gärna in på min blogg om du vill. Tror inte att du kommer ångra dig!

2012-10-05 @ 17:50:45
URL: http://gottagetdown.blogg.se
Postat av: alexandra - stylealex

NU HAR JAG IGÅNG EN TÄVLING PÅ BLOGGEN!
var gärna med & du o din blogg kan vinna en fet länk :)
www.stylealex.blogg.se !!

2013-01-03 @ 19:07:42
URL: http://stylealex.blogg.se
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Hejsan fina du :)!
Jag ville bara tala om att jag har 3 st roliga tävlingar uppe i bloggen, och den ena drar jag vinnare på imorgon :) Hade vart jätteskoj om du var med, så kika gärna in och anmäl dig! Finns även dagens blogg tävling, sry om du inte gillar "reklam" :) ha en bra kväll Kram Http://Saandriiiee.blogg.se/

2013-01-15 @ 20:29:49
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0