Redan Torsdag

Hejsan alla små ♥.
Inatt så sov vi hos mig och min kille, så inatt har jag sovit jättegtt inte trångt så som dem 2 senaste nätterna.
Jag har liksom bara en 90 säng hos min mamma så det blir trångt när vi sover här då hahhaha.
Men i alla fall vaknade vid 6 ch kände efter om jag skulle till skolan eller inte och det blev att jag stannade hemma.
Så jag somnade om vid 6 tiden och sov ända till klockan var 10.
Så jag behövde nog sova ut riktigt skönt var det också.
Idag så ska jag bara vila upp mig det behövs verkligen känns helt seg i hela min kropp.
Men det är ju för man varit sjuk så länge nu och knappt sovit någonting.
Kan ni tänka er att det redan är Fredag imorgon assåherreguud säger jag bara vad tiden springer iväg.
Och nästa Onsdag så lämnar min fina pojkvän mig för han ska till Grand Canaria med en kompis:/.
I en hel vecka uch vad den veckan kommer vara seg.
Men jag ska dock skriva upp en önskelista så får vi se vad han kommer hem med till mig.
uo9
Kommentarer
Postat av: simone

SV: Det är bara bra med mig :)

2012-04-19 @ 12:29:14
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha känner igen mig med det där med en liten säng. xD När man till slut får råd att köpa en stor säng fattar man inte hur man fick plats i en skruttig 90-säng xD

2012-04-21 @ 00:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0