18.53

Heeeejsan alla finisar :)

nu ikväll så har jag och palle gjort i ordning hemma och det blev jätte fint.
han ska eventuellt hänga upp min spegel också ikväll så jag kan kolla när
jag sminkar mig och sånt. kvällsmaten bestod av kassler i ugnen med sås
och ananas och ris riktigt gott.
nu har precis älskling kört hem för vi hade tvättstugan ikväll vi har redan tvättat
klart 2 maskiner och det är ungefär lika mycket kvar hahah.
och nu ikväll så ska jag med Cornelia till pappa och bussen går 18.53 från gamla torg.
så snart nog så måste vi gå det tar ju ändå ungefär 10 minuter att gå ner och man vill ju
vara lite tidigare där på plats än vad bussen är så man inte missar den.
Kommentarer
Postat av: emmy

sv. det är en blixtinställning på kameran :)

2011-01-31 @ 12:47:07
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0