Lördagen den 26 februari

Lördag Hejsan alla finisar:) idag vaknade jag och älskling halt 12 riktigt skönt att sova så länge någon helg. Sen gick vi upp och ducha och älskling gick ut med Dogge. Sen ducha han med. Sen körde vi hem till mamma så lämnade vi av Cassandra där för hon skulle vara med Izabelle. Sen körde jag och älskling in till malmö och var på biltema och på fyndbörsen. Jag handlade en maskara och puder och älskling köpte gelé till håret. Sen så körde vi till max och åt frukost blev ett barn meny helt lagom. Sen vidare till kävlinge och hämtade Josefine. Hon ska nanna här hos mig idag det kommer bli riktigt kul. Daniel är också här. Och sen ska vi kolla på skräck film.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0