Idol,pojkvännen och Dogge

Heeeejsan Hoppsan :)) , idag har jag varit på
riktigt glatt humör hela dagen. Skolan gick snabbt
och efter vi hade slutat så stannade jag kvar en
halvtimme och pluggade in geografin som är tills
imorgon fick lite bättre grepp om det nu så det
känns riktigt gött.
Idag så efter pluggandet så kom Cornelia upp till mig
efter att hon hade slutat. Så stack vi ner och tog stadsbussen
och sedan vidare in till stan och kollade kläder och jag blev kär
i ett par svart glittriga jätte tjusiga leggins från gina tricot för bara
149 kr hur billigt som helst.
Jag kom väl hem från lund med familjen och Felicia vid 7 tiden och så
tog jag mig en duch och så sen efter jag kommit ut där ifrån så dök
min finaste pojkvän upp :))
Sen tog jag på mig kläder och så sen så körde vi hem till honom och
så slog jag på teven så kollade vi idol. Riiiktigt bra var dem idag :D
Men jag kan ändån säga er att jag HEEEJAR på Linda :
Nu är hjärtat inne i duchen och jag passade på att ta datan då :)
Men nej nu har jag snackat tillräckligt men vi hörs imorgon bitti
sov så gott på er :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0