jag vet inte varför det är sådär

Jaaa idag har jag fan varit helt trött och nere men jag vet inte varför.
Jag vet att det är någonting som inte känns alls bra inom mig idag men
när jag tänker så kan jag inte komma på någonting det känns bara inte
bra inom mig . Det är precis som någonting saknas hos mig idag ?
Det är jobbigt det är drygt det kommer tårar och jag mår inte bra.
Jag vill iheller inte må såhär men vissa dagar är inte bra alls dom vill man
bara att dom ska försvinna så nästa dag kommer och bli bra igen.
Jag tänker mycket på min mormor som jag saknar så fruktansvärt mycket
och har gjort den sista tiden nu som jag inte har hunnit med och träffat.
Men hon kommer hem på söndag men det är några dagar kvar tills dess
men då får jag i alla fall träffa henne det ska bli så otroligt skönt.
Jag vill inte ha stul hemma och sånt iheller jag orkar inte mer av detta
det är riktigt jobbigt nu och det har gått för långt. Jag vill vara som alla andra
men hur är man då? , just nu vill jag bara ha dig här då hade det kanske inte
kännts så jobbigt och då hade det kanske inte kommit lika många tårar som det gär nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0