Onsdagen den 30 Juni

Onsdag

Heejsan mina bloggläsare :) Idag vaknade jag kl 8 och kunde
absolut inte somna om så varm jag var så jag har varit vaken nu
i 3 timmar:) , I alla fall allt är bra med mig och jag ser fram emot
dennadagen supermycket :D det är mycket som kommer hända idag:)
Det är ju som sagt hörby marknad idag och självklart så får man gå dit
en runda och sedan så kommer Jimmy också hem till oss idag :D
och snacka om att man blir glad av denna dagen :D wiiho :D
Men vädret är inte så jätteroligt för det är kvaft och molnigt ute
idag och det är kanske inte jätte roligt men det börjar säkert inte
och regna på oss i alla fall hoppas jag inte hihih :)



fyx
Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tusen tack söta du :D <33

2010-06-30 @ 11:00:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0