02.57

Heeeejsan :) , Ja klockan är 02.57 just nu och jag är vaken hahahha.
Ja jag har haft en sjukt rolig kväll i kristianstad träffade sanna där på
mc donalds och det var inte igår om man säger så som jag träffade den
tjejen asså det var sjukt kul verkligen. Vi åkte karussel och lyssnade på
Danne stråhed och smens och dansade och hade oss. Kul som fan måste
jag säga att det var asså. Just nu har jag krypit ner efter att jag och pappa
har suttit och snackat om allt imprinsip och det var en riktigt underbar pratstund
som jag fick med honom, han sa så mycket som jag inte trodde faktiskt.
Och sen tog vi vår natta cigg och nu har han gått och laggt sig och så lämnade
han datorn till mig och jag blev helt plötsligt helt pigg nu :o hur det gick till det
vet jag inte ens själv för en liten stund sedan så var jag så himla trött i ögonen
men det vände snabbt kan jag säga.


♥Jag Älskar dig pappa ♥






 k
Kommentarer
Postat av: säänz.

det var riktigt kul mathilda. det var inte igår nej xd detta måste fan göras om, jag får palla min fet röv neråt :) iloveu <3

2010-07-18 @ 16:12:19
URL: http://saaannaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0