Lördagen den 28 Augusti

Lördag

Heeejsan sov hos Felicia inatt somnade snabbt som in i
igårkväll kanske lite tråkigt men men är man trött så är man.
Och imorse så när jag vaknade så var jag så täppt i min näsa
att jag inte kunde andas änns:/. Lite tråkigt och drygt var det
och ont i min hals som tuuusan ockå. Men sen så gick jag hem
från Felicia vid 9 imorse. Sen när jag kom hem så somnade jag
tills klockan var 12 då pappa kom och skulle hämta oss.
För idag så ska vi ha partyyy hemma hos pappa för mig, Cornelia
,Izabelle,Johannes och för lilla pappa som fyller 50 år på Måndag.
Så ikväll blir det lite festande hemma hos oss det kommer väll bli
kul om jag är lika pigg som nu vill säga. Annars så kommer det inte
bli någon hyjdare av det hela.
kj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0