tisdag

idag kom jag hem från skolan ungefär 14.30 skönt sedan satte jag mig vid datan och sen kom jannika hit till mig kl 15.15 ungefär vid den tiden sen gick vi till museumet och fotade mig på gräs plätten där (: sen gick vi hem igen till mig för att fråga om amanda eller cornelia ville med och fota på lågedammarna och CORNELIA följde såklart med hihih skit mysigt :D puss <3

idag på bussen kom du upp i mitt huvud igen jag kan inte släppa dig ååååååååh det är så jävla svårt! Fattar fan inte vf asså jag menar du visar ingenting längre det är bara jag . Det är inte som innann att du ger mig komplimanger varje dag och är gladast och snygast och sötast nej nej nej så är det inte alls längre.
Nu är du en lögnare & med det det går inte att lita på dig . Du ger mig inte komplimanger längre.
Du frågar när jag kommer hur det är med mig coh sådär då blir man superglad men dt kunde dock varigt mycket mycket bättre. & det ändå jag vill mest i mitt liv nu är faktist och hjälpa dig fatta det ... puss det var allt för mig idag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0