mitt liv just nu

jag mår ganska dåligt och har gjort en liten tid nu . Det är jobbigt med kärleken osv. Jag menar det tar på en att bli sviken hela tiden och sen går man och hoppas så blir det ingenting av det . och nu så är det så att jag ha en massa massa tankar som går upp och ner hela tiden i mitt huvud och det är skit jobbigt verkligen . Att ena sekunden kan man må hur bra som helst och sen bara är man nere i tanken igen helt plötsligt det är tungt.och jag tvingar ingen att läsa detta det är upp till er om ni vill eller inte . Men mste få skriva ut det uttersta av det ..

det var allt för den här stunden puss gullrumpor Mathilda Älskar sin Cornelia <3
Kommentarer
Postat av: B E X

Hej! Läs gärna mitt inlägg "Jag har fått nog" & tyck till med en kommentar! Kram

2009-09-28 @ 22:58:22
URL: http://srebecca.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

De man kan tänka på är att det vänder någon gång så du har det härliga framför dig ;)

kram

2009-09-29 @ 11:56:36
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Du vet vem jag är =P

Du går aldrig klädd sådär i skolan =P

2009-10-23 @ 10:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0