onsdag

onsdags kväll sitter här vid datan och tankarna om dig bara kom helt plötsligt jag saknar dig så fruktansfärt mycket vill kunna vara tillsammans med dig varje sekund som går här i livet . Då hade jag mått som BÄÄST! Du är det vackraste jag vet och det kommer du alltid att vara det vet jag . Du har iallafall gjort så jag inte har kunnat glömma dig nu i snart två hela underbara år . Det ända felet är att du håller på med så mycket skit så du hamlar i en fel sits och jag vill kunna ändra det så otroligt mycket vill inte se dig såhär längre det är sjukt fruktansfärt svårt för mig. När jag ser dig så så vill bara mina tårar rinna ner från min kind så obehagligt det känns och se en underbar person som förvandlas in i en dröm det är sjuuuuuuuukt hjääälp vad fan gör man i denna sitsen ? :`( <3
Kommentarer
Postat av: Linda

naw mathilda gumman , det kommer alltid stanna hos mig, det du säger till mig.

Jag e ingen sån som sprider ut de direkt. tyvärr kan man inte säga en sak till en förrän det e ute:( Men med mig kan du lita på :)

jag e så jävla glad att vi lärde känna varnadra och vi pratar så jävla ofta ,så gott som varje dag och du får mig må bra :D

Jag älskar dig jätte mkt<3

2009-10-21 @ 22:36:34
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0