fredags mys

ja min freda har verkligen bestått av massa mys . När jag kom från bussen vid halv 3 så mötte jag hampus may och nic :) dom stod vid banken för att ta ut pengar dom skulle vidare till lund och handla :) . sedan frågade may om jag och cornelia ville hitta på någonting roligt ikväll det säger man aldrig nej till :) <3
jag gick hem och satte mig vid datan lite och tog det lungt satt inne på cornelias rum och snackade och lyssnade på musik mys . sen åt vi pizza gott gott var det efter jag och cornelia hade ätit stack vi ut en runda och träffade steven,jimmy olsson och nixe,matte :D jätte trevligt verkligen hahaha alltid så kul .


När may och hampus och nic kom till hörby så var vi ute en stund handlade chips cola och lite så sen gick vi hem till nic och hampus så rökade vi vattenpipa eller först satt jag och may och cornelia och snackade i mays och hampus säng jätte länge och lyssnade på musik medans hampus och nic spelade x-box ... Och sist men inte minst så kom kära sebbe och tobbe och hamtade mig och cornelia hos mays och dom sen åkte vi en liten runda sen hem .

nu ska jag strax in på cornelias rum och sova där och se en bra film

vad har ni gjort för kul den hära fredagen ? :) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0