Tjaaa

plusikassan.se
Hej jag vet att det var superlängesedan nu också sedan sist :(!!
Men lovar nu är det sommarlov och jag kan liksom skriva exakt när jag vill.
Nu har jag mer tid och mer lust och allt sånt.
Innan hade jag ju liksom mycket i skolan mycket prov som skulle göras ovs ovs...
Men nu är jag helt fri kan vara uppe hur länge jag vill inte behöva ställa en ända klocka förrens den 23 AUGUSTI!
Hur nice som helst liksom :D.
Det är skönt nu är det liksom fest,kompisarna,och sova ut och njuta som livet ska bjuda på :D.
Man kan ju hoppas att vädret blir finare också så att man kan njuta ordentligt och sola och sånt också.
Kul att komma till skolan helt blek efter ett långt sommarlov, NÄ.
Men vi säger så så länge för har liksom inget annt roligt och blogga om nu så vi höres imorgon :D.
huo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0