2012

Alltså det känns som att tiden bara rinner iväg, precis som ett timglas det är helt ofattbart.
Jag kan liksom inte förstå vart tiden rinnerförbi en. Dag efter dag går och man blir äldre och äldre visst det är kul men om man tänker så vart det liksom inte så farligt långt tid när det var vinter, och nu är det sommar liksom.
Aja tiden rinner och jag vet att jag tar väl hand om den är med mina fina vänner och gör massa minnen tillsammans med dem. Jag festar och lever mitt liv och njuter på rätt sätt. Jag har en pojkvän som är den bästa i hela universum jag vill inte leva utan dig.
För jag vet om att jag har hittat rätt och det är du min finaste älkskling, det är du som fått mig kär för första gången i mitt liv på rikitgt. Det är du som gjort en massa minnen för livet för mig med dig helt underbart är det.
Jag vet att det är åldersskillnad mellan mig och min pojkvän men OCH!!? Jag menar det väljer vi ju själva om och det är ingen annna som behöver lägga sig i det i heller.
Det är 12 års skillnad mellan oss jag är 19 år och han är 31 men jag faktiskt bryr mig inte har vi klarat och vara tillsammans i 2 år nästa Torsdag så hindrar deffinitift inte det mig någonstanns. Jag är så himla kär som det bara går.
ugiyu
Kommentarer
Postat av: wicked syriansk girl

sv: Tack! =)



Angående ditt inlägg: Age is a mind over matter; if you don't mind, it doesn't matter :)

2012-06-20 @ 14:00:08
URL: http://brunettebellac.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag är med i Nellys nya designtävling och jag skulle bli jätteglad ifall du ville gå in här och rösta på min väska.

http://designyourhandbag.nelly.com/?bag_id=1378



I gengäld kan jag ge länk,lägga till på bloglovin eller rösta på ditt egna bidrag om du har.



kram

2012-06-20 @ 14:09:06
URL: http://bittes.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0