valborg

Hejsan fina läsare jag hoppas ni kommer att få en riktigtbra valborg precis så som jag ska ha.
Att ni kommer minnas denna kvällen, dricka med måtta och vara snälla mot varandra.
Jag kommer i alla fall ha en jättetrevlig kväll det vet jag.
Jag ska på 25 års fest så det kommer bli riktigt kul.
Med majbål och grillning och dricka gott med måtta kommer jag också göra.
Och förresten nu är det bara 2 dagar till jag får träffa min skatt igen riktigt awesome gud vad jag saknar honom.
Och sedan så fyller stampe också år idag så jag hoppas han firar riktigt idag på hans dag :).
Annars så är allt bra med mig, i helgen så var jag med Mathias och hans kompis och det var riktigt kul.
Och igårkväll så hade vi riktigt kul hahaha, vi körde ett par varv inne i Lund där det var full håll igång.
Och körde med hög musik i bilen och bara njöt ja det var riktigt kul.
Och sedan så blev jag riktigt glad av kommenttarerna som jag fått att ni önskat mig en trevlig valborgsmässoafton :)
Ni är guldvärlda mina läsare :) ♥
jk
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0