Torsdag

ykfufk



Hejsan mina fina läsare :).
Hur mår ni idag? Själv så mår jag toppen, jag är på väldigt gott humör idag.
Men det är så det ska vara ju :).
Men jag saknar min underbara pojkvän supermycket minst sagt.
Men jag hoppas att har det väldigt bra, det ser i alla fall ut som han har det på dem bilderna han har lagt upp.
Idag så är det dåligt väder igen massa regn och tråkigt.
Man blir så himla trött på detta regniga vädret uch.
Jag hoppas snart att vi får en stor sol och att sommaren/våren snart ska komma så vi kan gå med mindre kläder.

Idag annars så har jag bara planerat in att vara med min kompis Mathias ikväll.
Det ska bli kul faktiskt.
Annars så är det ju skolan som gäller.
Snart lunch också och det är fisk idag helt OK.
Men vi hörs senare :)



Kommentarer
Postat av: Nayomi

hej på dig också! Och tack det samma ;D

2012-04-26 @ 10:52:57
URL: http://nayomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0