Lördag

Tja bloggen var vaken till klockan var 3 halv 4 och sov ända till klockan var 12 idag. Och min första tanke var omfg jag har sovit bort hela min Lördag nästan. Aja skönt ändå att sova så länge ju.
Man får ju dessutom passa på för på Måndag så är det skola igen. Just nu försöker Robin mata Nilo och älskling ät hemma hos mig och ska hämta mina tabletter supersnällt.
Och för bara en liten stund sedan så åt vi en god frukost. Den bestod av rostemackor med salami och gurka mummms.

Snart så skulle en vän till Palle komma så det blir att dricka kaffe och vara lite social. Fast att jag inte orkar hahah.
Jag är trots allt ganska så trött idag.
I och med jag var uppe så himla sent.
Men vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0