dålig updatering idag!

Hejsan jag vet att jag har varit superdålig på min updatering idag ber er om hemskt mycket om ursäkt för detta.
Idag så ska jag och min älskling till Malmö någongång efter han har slutat jobba och när han har gjort vid sig efter jobbet.
Fast först så ska vi ut till Emma och ge henne penngarna för ljusen som hon betalat.
Så det är gjort :).
Sedan blir det att kolla på någon bra film plus kolla på bigbrother, sedan så är det ju sista dagen på lovet idag tråkigt nog är det det.
Vill inte till skolan imorgon har liksom ingen motivation överhuvudtaget till det.
Men men det är som det är man måste ju gå i skolan för att sedan i livet skaffa sig en utbildning och jobb.
Nu så kollar jag på pipilångstrump riktigt roande ibland faktiskt :).
Nä vi hörs senare :D.
yjrd
Kommentarer
Postat av: emma

Sugen på tävling?

Du kan vinna en fin mugg på min blogg :)

Tävlingen har hållt på i en vecka och avslutas

imån, så kom igen och lycka till :)

2012-04-10 @ 17:12:22
URL: http://bommmen.blogg.se/
Postat av: linn

härligt:)

2012-04-10 @ 22:48:57
URL: http://proffsig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0