Lördag 28 Maj

Lördag


Heeeejsan mina finisar. Igår så hade jag en sjuuukt bra Fredag hos Hampus mycket flumm och skratt.
Kittlade varandra spelade kinekt som jag inte var så bra på hahahah.
Och så var det ju god pizza och god dricka till det hela kvällen och sedan så spelade vi gitarr hero, och lyssnade på hög musik.
Och idag så vaknade jag väldigt tidigt redan halv 8 skit tidigt! Och då kände jag mig vinglig hahah och hade sjukt ont i magen och trött var jag. Men men det är sånt man får ta när man har varit ifarten dagen innan:)
Idag så har jag blivit bjuden på middag hos min underbara Alexandra det ska bli riktigt mysigt ska det bli.
Och inte förrens nu när jag skulle skriva datumen för idag så kom jag på att jag och älskling har 11 månader.
Ajaaaa det är sånt som händer men skämms lite över det hahah.
Men i alla fall så ska jag till papap sen ikväll och sova hos honom det ska bli roligt att ta det lungt hos honom.
.,j
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0