I bilen på väg hem till mammsen

Heeejsan nu är jag på väg hem till min mamma igen. Och jag hade det jättebra hos pappa igår och idag. Har varit ute nästintill hela dagen idag. Skönt men inte skönt att det började regna när killarna skulle fiska. Jag och Eva-Marie satt på solstolar med en fleas filt om oss. Det var ju trotts allt ganska så kallt. Ja nu när jag kommer hem så ska jag bara sminka mig och göra mig klar. Har redan tagit på mig det jag ska ha på mig ikväll. Så det är redan fixat. Jag tog min svarta väst och en vit vanlig tröja med långaarmar och skintights. Så det blir kanon bra outfit för kvällens firande med morsdag. Ni får ha en jätte bra dag så hörs vi kanske sen. Men en fråga till er vem vill ni ska åka ut idag på bigbrother? :d
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0