då var slutet här nu!

Heeeejsan nu var det slut föralltid. Känns jobbigt men jag måste helt enkelt.
Fastän jag kommer sakna allt roligt och mysigt vi haft tillsammans så fungerar det inte att bara ha det bra ibland.
Jag har haft ett rent helvete mer eller mindre och såhär tänker jag inte leva och ha det mer. Det får vara slut på det någongång och nu är det de.
Visst att jag också gör fel men inte såna sjuka saker.
Kommer sakna att ha dig vid min sida, att krama om dig när jag inte mår bra men jag får ju försöka att gå vidare nu.
Och så får vi ju se om det har hänt någonting mer med dig om några år om det har blivit bättre med dig då!
För jag kommer inte tillåta mig själv att må skit och ha en massa "REGLER" och att du frågar var jag är vad gör du hela tiden. Det känns som man lever i ett fängelse då liksom och det ska dte inte göra.
Man ska ha det bra tillsammans.
Men som sagt jag kommer att sakna dig så fucking mycket och det kommer vara så jävla jobbigt nu ett bra ta frammåt.
Och det skulle bli 1 helt år med dig nästa månad men tyvärr höll det inte så länge. Du har varit den som jag varit tillsammans med längst och det är det som gör att det blir ännu jobbigare.
Jag komer inte ha någon att säga älskling,hjärtat min prins till längre det är slut med det också.
Fast att du har jättebra sidor så tar tyvärr dom dåliga sidorna över dig och tar makten där.
Och jag orkar inte att höra att du har haft ett dåligt liv innan du hade kunnat förändra det förlängesedan. Men ingenting har hänt ens jag blir så jävla trött på sånt här.
Jag kommer alltid att ha våra minnen inom mig men jag kan inte låta mig själv leva i detta längre det har redan gått förlångt. Det har redan gått så långt så att jag inte är den jag var innan, jag är inte lika glad längre. Jag känner definitivt inte igen mig själv längre. Allt är just nu som en stor jävla klump i min mage oskar ingenting och vill ingenting mer än att ha det bra med någon.
Vill inte bli behandlad såhär.
Vi har haft våra bra stunder där vi har skrattat och haft det bra men det dåliga har varit mer än vad vi har haft det bra tilsammans.
När jag tänker på dem bra sakerna så blir jag ledsen för jag vet att jag aldrig kommer få uppleva dom igen det känns hemskt att säga så med men så är det ju tyvärr.
Alla bilder alla fotodagar dagar vi har varit och badat, kollat på bio tillsammans, ätit ute alla fina och mysiga kramar pussarna på morgonen.
Kommer inte kunna glömma oss som det var en gång men kommer inte kunna glömma dig på riktigt länge det är sånt jag ska reparera och försöka att glömma....
Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

sv. ja absolut själv? :D

2011-05-31 @ 19:21:03
URL: http://raaawwr.blogg.se/
Postat av: MOLLIE

låter inge roligt... :(

svar: tack snälla du.

2011-05-31 @ 22:17:56
URL: http://mollieabrink.blogg.se/
Postat av: HANNA

aa :)

2011-05-31 @ 22:51:54
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Alexandra - vadfanskajagheta.se

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann, eller anmäl dig till den nya tävlingen på länken här under:)

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/onsdag-dagens-blogg.html#comment

2011-06-01 @ 01:50:01
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: V e v v z

åååh, va jobbigt.. :/

2011-06-01 @ 09:10:07
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: mikaela

:(

2011-06-01 @ 09:56:59
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0