Torsdag 25 Augusti

Torsdag


Heeeejsan mina fina läsare och godförmiddag får jag ju säga nu när klockan är 10.
Idag så vaknade jag och var ganska så pigg och utvilad vid 06.40 av min mamma som väckte mig. Och så tog jag och mina 2 andra systrar bussen 07.20 till skolan. Och sedan när vi hade kommit in till Lund så tog jag fel buss har aldrig hänt innan men hände idag visst. Och sen när den rätta bussen kom till Botulfsplatsen så var den över full. Så jag trodde faktiskt inte att jag skulle få plats så mycket folk var det på den.
Men jo visst dem öppnade dörrarna så vi andra fick gå in som tur var. Och sen hade jag en rolig morgon utflippad och skojsig som jag var imorse vid frukosten i skolan haahah :D.
Det är kul att man kan skoja och ha roligt i skolan också. Och idag så mår jag toppen och efter skolan eller mja vid 5 så ska jag och min pojkvän in till Malmöfestivalen och det ska bli riktigt mysigt, i regnet.



yil
Kommentarer
Postat av: Evah

Vad fin du är :)

2011-08-26 @ 14:53:33
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0