Tisdag 23 Augusti

Hejsan och godmorgon på er allihopa och hoppas ni har sovit gott.? Jag har iallafall sovit hyvsat skönt inatt förutom vaknade i en mardröm där min kille var med och slogs och det kom massa med blod och såna saker riktigt läskigt och obehagligt att vakna av. Så jag kröp närmare honom ända intill faktiskt. Men annars så vaknade vi 1 timme efter vi skulle vaknat :/. Älsklings alarm suger det verken hörs eller någonting det är urkasst verkligen men men..
Idag så är det grymt fin väder så idag så ska jag vara ute och fota mycket med min nya kamera som jag fick igår. Och just nu så tjaffas jag och min pojkvän han blir liksom alltid sur om jag tycker något helt annat än HONOM :/. Är så trött på det så , så jag vet liksom inte vad jag ska göra.



Men det är liksom tråkigt idag med i och med alla andra har börjat skolan osv. Så att man inte kan göra så himla mycket. Men samtidigt så är det ganska så skönt med en lugn dag när det är så tyst hemma nu hahaha :)






åi0

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

gött, jag äter frukost just nu ^^ hur mår du idag? Kramis



sv: godmorgon :D aha gött, själv blir det att spela in en cover låt i studion, mohombi på fredag, fyller år på lördag, fest, grönan på söndag ;) hur mår du idag? Kramis

2011-08-23 @ 09:21:38
URL: http://guevacci.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

När börjar du skolan då?

2011-08-23 @ 10:59:54
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Maddis

Är bra här lite trött och jobbet väntar.-.



Själv då??:)

2011-08-23 @ 11:17:51
URL: http://missism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0