Måndag 22 Augusti

Måndag


Hejsan förlåt för dålig updatering både idag och igår URSÄKTA men ska bättra mig jag lovar er hahah :).
Idag så vaknade jag vid 8 tiden sminkade mig och klädde på mig och sedan så körde vi vid 9 tiden och hämtade upp Jonathan. Och sen blev det att vi körde till skolan. Jag följde med idag för att ta foto till mitt skolkort har liksom inget därför så var det viktigt att jag följde med in. Så kom typ precis hem.. Men efter Izabelle och Cornelia alltså mina systrar hade slutat för dem började skolan idag så körde vi vidare till Nova Lund och kikade lite. Jag fick min försenade födelsedagspressent av mamma och det blev en Kamera och en plattång så jag är riktigt nöjd över min pressent :D. Nu så ska jag bara ta det lungt hade jag tänkt mig och bara koppla av lite har ju varit mycket på en och samma gång idag. Vad har ni för planer inför denna veckan då? :D


iojöö
Kommentarer
Postat av: MISS TEENAGER SWEDEN!

låter härligt :D

varit och köpt massa klänningar till tävlingen :)

2011-08-22 @ 17:18:08
URL: http://missteenagersweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0