Lördagen den 30 Oktober

lördag

Heeeejsan nu så ska jag börja och berätta om min lyckade kväll igår.
May och Hampus kom och hämtade oss vid 7 tiden någongång. Åt tacos
hemma. Sen så körde vi till Ica i Löberöd för May skulle handla cigaretter.
Sen körde vi hem till dom. Och så fixade May naglar på Cornelia och jag
och hampus började dricka. Jag drack päron cider och Hampus drack öl mumms.
Sen så snapsade jag och Hampus en äcklig whiske uuurk säger jag bara. Sen så
sjöng vi lips flera gånger om och jag sjöng halsen av mig. Det är liksom så himla
roligt att sjunga det. Sen kom Älsklingen min coh hömtade mig och Cornelia hos dom
vid 11 tiden, sen så stack jag och Cornelia ut i byn och träffade Julia och Linnea men Linnea
skulle hem när vi kom. Sen åkte jag med Palle för han var ändån ute och snackade med Viktor.

men idag vaknade jag först av att hjärtat pussade på mig imorse och klockan vara bra 8 liksom.
Snacka om att vara trött då. Så jag somnade om direkt när han hade kört tur jag gjorde det, de
var jätte skönt. Sen så vaknade jag vid 11 riktigt skönt det var längesedan jag sov så länge med.


k0
Kommentarer
Postat av: BLOGGTIPSARNA

Hej ! :) Du ville ju tipsad och jag/vi tänkte bara fråga om du skulle kunna skriva en kommentar till oss om dig själv och din blogg som vi sedan kan ta i inlägget om din blogg?

Kram.

2010-10-30 @ 13:01:02
URL: http://bloggtipsarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0