Söndagen den 28 November

Söndag

Heeeejsan på er underbara läsare hoppas att ni sovit gott, för det har jag gjort.
Imorse så vaknade jag vid 9 tiden och gick upp lite över det och gick ut med Dogge
på en morgon promenad riktigt skönt vill jag lova.
Sen när jag kom hem igen så hade älsklingen också vaknat till liv.
Och så gick jag och la mig en stund till och så kollade vi morgon nyheterna mysigt.
Sen så gick jag upp och duchade och så sen så gick han in i duchen och sedan så
körde vi och handlade nya bullar och körde hem till mamma och dem och åt frukost.
Riktigt gott var det mumms jag åt riktigt mycket hahahaha.
Denna dagen har jag och älsklingen varit tillsammans i 4 underbara månader tillsammans av
lyckad kärlek som jag aldrig känt förut inte på samma sätt som nu.
Nu strax så ska vi köra till Ö&B med mamma och Crille och Cornelia och Izabelle och jag och
Älskling ska bli ganska så mysigt.
Senare idag så ska vi upp till Kristianstad och träffa min pappa och hans tjej och gå där uppe
på julskyltning har aldrig varit där på julskyltning så det ska bli ritktigt mysigt.
Ha en toppen 1 advent på er :)




j
Kommentarer
Postat av: therese

ja verkligen :D

2010-11-28 @ 13:38:06
URL: http://nattstad.se/thereseej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0