Lördagen den 30 Maj

Lördag

Heeejsan , imorse så vaknade jag pigg och alart som en tupp
klockan var bara 08.15 och ja jag kunde knappt somna om.
Men jag gick i alla fall upp 09.30 och det var rebnt för sent och
sen blev det massa stressigt med för den delen eftersom jag
skulle ta bussen till kristianstad till pappa och eva-marie klockan
10.53 men jag hann fixa mig och göra mig iordning fast jag var
stressad och så dära. När jag kom till Kristianstad så möte jag
upp pappa och eva-marie på centralen där och sedan traskade vi
vidare på stan och det var jätte mysigt jag hittade en klänning som
jag ska ha till skolavslutningen helt perfekt liksom.
Och sedan har jag träffat världens roligaste kille idag med.
Helt fantastiskt vad man kan ha roligt asså jag har varit super
glad och skrattat över mycket idag och ikväll.vfd
Kommentarer
Postat av: Johan

ADda min msn :D [email protected]

2010-05-30 @ 01:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0