Onsdagen den 22 December

Onsdag


Heeeejsan hoppsan ingen bra blogg skrivande på mig denna veckan,
jag ber om ursäkt.
Snart jul och har varit mycket just nu liksom med alla julklappar och hjälpt
mamma och älsklings mamma.
Imorse så vaknade jag redan halv 8 drygt men jajaj.
Sen så kom älskling in igen för hans bil ville inte starta och så gick jag och la mig
en halvtimme till och startade teven och varmde upp älsklings fötter dom var liksom is.
Sen så var det att klä på sig och gå ut med dogge och sedan så stog älsklings mamma
där ute och tutade på mig.
Lite stressad eehm ja det kan man ju gott säga.
Så var det att åka till Lund då när hon hämtade mig klockan 9 inte riktigt vaken då kan jag ju påpeka.
Men så stack vi in och handlade eller ja dom handlade på Tiger affären inne i Lund och jag kollade
bara på alla prydnaderna där inne men det var trevligt.
Sen kom vi hem så hämtade vi Dogge och så städade jag hela lägenheten och tvättade golven och
dammsög puuuuh inte kul assl men sånt man måste göra ju.
Tände ljusstakarna i rummen så det ser fint ut utifrån det är mycke viktigt tycker jag.
Och sen nu har jag nyss kommit hem efter en låååång dag med Anki älsklings mamma,
har varit på Netto och stor handlat verkligen stor handlat plus att det var trångt i affären och sen
efter vi varit där var vi på Ica kvantum och handlade en massa där.
För nämnligen så ska vi och fira jul där hos henne imorgon eftermidda så det var skönt att hon fick handlat hem alltid nu.
Men jag är ledsen för jag fick inte min tröja av älskling som jag skulle ha imorgon verkligen suck på de för ville verkligen ha den imorgon liksom.
Nu vet jag ju inte vad jag ska ha på mig men men får väl leta fram någonting som jag vill ha.
men men nu så ska jag bara sitta här vid datan och lyssna på lugn musik och få ut all min ilska
och besvikelse inom mig hörs kanske senare.






hsg

jag och absoluta bästa Crille mannen :D ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0