mysig kväll

hejsan nu ikväll mötte jag upp julia och sen sminkade vi oss
och gjorde oss iordning för att sedan gå till fritan :) vi spelade
skitgubbe där och jag vann en gång och kom tvåa en gång :D
man är väll grym haha :D , mjaa och sen gick vi hem till julia och
chillade och lyssnade på musik och satt i hennes säng lite sen
begav kag mig ut och träffade alexandra och emma,linus,johannes,hampus
och hade snöbollskrig med alexandra och emma :D och dom mulade varandra
och jag mulade jag alexandra hahah :D och sen skulle hon ta igen på mig men
jag sprang och hon kom inte ikapp hahah :D rolig kväll på länge hahaha Taack :)<3
Kommentarer
Postat av: alexandra

vsg gumman hade jätte kul jag med

2009-12-17 @ 23:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0