mitt 2009 i bilder

Heeejsan dagen innan nyår
så himla gött :) nu ska
jag sammanfattr
mitt 2009 i bilder :)












may och mathilda

du och jag på festen hemma hos dig :) <3 vi har haft ett bra år du och jag tilsammans
ytterligare fler och jätte bra minnen med dig snuttan du är BÄST. Du får mig att le när jag är
med dig vi hittar alltip på skojsiga saker , Som när jag och du och cornelia satt inne på ditt rum
och bara snackade och lyssnade på musik,alla flummiga dagar med dig och hampus och nicolas
helt fantastiskt fint och roligt. Jag är den stoltaste i hela världen för jag lärde känna dig may
och vi kom så nära varandra och har lätt oss till någonting extremt fint .






lalal sötnosen julia :)<3

minnena med dig när vi har varit i höör , alla fester på helgerna med dig
och cornelia bland annat <3 när vi var och tältade i somras och bada sola och
hade det mysigt och blev mycket bruna . Alla filmkvällar fritidsgården allting
är ett minne tilsammans med dig <3




löpåd

sommar bilder med mig och snuttabn alexandra
helt underbar vän till mig :) vi har många fina minnen
hela sommaren var du och jag nästan sov över
tältning på studsemattan och badade i din pool
festade mycket och badade och solade och cyklade ner
till ringsjön :)


och många många fler alla fritan minnen med alla som alltid är
där ni är sjukt underbara ni också . :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0