Måndagen den 29 November

fbsdf


Måndag

Heeejsan redan Måndag igen och helgen har gått så snabbt.
Igår så var jag ju i Kristianstad med min underbara pojkvän
och med min pappa och Eva-Marie och jag kan säga som så här
det var supermysigt.
Det var verkligen riktigt mysigt vi gick och kollade runder i massa olika
affärer och hade det mysigt.
Men senare så börja det och åska och samtidigt så snöade det och storma.
Jag har aldrig varit med om det innan men då var vi på väg hem och innan dess
så hade pappa köpt munkar som vi gick hem och fikade på hemma hos Eva-Marie och
drack 2 varma koppar med kaffe jätte gott.
Nu på morgonen så har jag haft livskunskap helt fantastiskt alltid roligt på dem lektionerna.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

söt bild (:

2010-11-29 @ 15:11:55
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0