Onsdag

Heeejsan allihopa jag vaknade vid halv 11 idag skönt som fan.
Sedan åt jag frukost med jennifer och amanda mysigt.
Vi åkte hem från pappa idag vid 2 tiden tråkigt men sant,
och imorgon ska jag kanske på bio med pappa och se
farsan :D kul kul kul liksom .
Jag mår strålande idag faktist har varit nere om och träffat
felicia och markus en stund alltid lika roligt och skrattligt hahah :D
Nu efter julia har ätit kommer hon ner till mig sen ska vi ut och göra
byn osäker och kanske dra till höör senare ikväll och träffa behar och voje :D

Puss puss :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Hoppas allt är bra med dej nuförtiden?

Har haft ett litet blogg uppehåll .=)

2010-02-24 @ 19:31:32
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: mathilda

jaa det är jättebra med mig sj då? :)

vem är du ? :)

2010-02-25 @ 16:27:12
URL: http://mathiilda.bloggposten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0