fredagen den 13

Hejsan igårkväll så var jag och Palle hos Robin och Nina och hade det väldigt trevlig i Klågerup.
Vi stannade några timmar och åt en bit mat och sedan så snackade vi och hade det kul.
Och på dagen igår så var vi hos min mormor och jag köpte en blombukett till henne i och med hon fyllde 76 år.
Egentligen vart det tänkt att vi skulle gå ut och äta på Vallentino men de har semesterstängt i typ några veckor tror jag.
Så det fik bli att vi handlade en stor bukett med rosor istället till henne, men hon blev jätteglad för dem.
Vi stannade där och spela kort och jag förlorade och mormor vann :D.
Inte ofta hon vinner hahah men det var hennes tur igår på hennes dag ♥.
Och idag har jag inte gjort så mycket mer än att satt in min nya säng som jag och Palle var och köpte igår Löberöd har ju bara haft en 90 säng inne på mitt rum innan men nu så nu har jag också en stor.
Så nu är den på plats och det blev jättebra :D
Älsklingen är i skogen och hjälper sin kompis och hugga ner träd men sen när han kommer hem i eftermiddag typ om en timme eller något sånt så ska vi till Ikea.
Kul får se om jag hittar något roligt där, där hittar man alltid något som kommer med hem som man inte har planerat och handla hihihi.
Och just det ja har ni tänkt på det att det är Fredagen den 13 de idag hoppas inget händer er något.
Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

Hejhej, vill tips om min tävling där man kan vinna valfritt skal, länk: http://bilderbyalice.se/2012/july/tavling.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer.

Allt bra?

2012-07-27 @ 19:23:25
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-29 @ 12:15:17
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0