Sjuk :(

Hejsan mina fina besökare :)!
Jag har inte kunnat vara aktiv på bloggen de senaste dagarna för jag har varit sjuk.
Var på vårdcentralen igår med mamma men på dem proverna hittade det inget. Men de skulle skicka de andra proverna och så skulle jag få svar från dem ibörjan på nästa vecka. Så jag får se vad det är som spökar. Har liksom en hosta en förfärlig hosta kan knappt sova på nätterna vaknar av att jag hostar isönder mina lungor det är svin jobbigt verkligen.
Så jag hoppas att jag får något svar så jag kan bota det på det bästa sättet :).

Annars så är jag hos Anna idag och jag och älskling ska äta middag med dem idag hur mysigt som helst. Så det är vad min Fredag bjuder mig på:).
Jag hoppas även att ni också kommer att få en riktigt bra Fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0