Söndag 29 Maj

Söndag


Heeeeeeeejsan min a kära och fina läsare. Nu försökte jag svara på mina kommentarer som jag fick igår.
Men typiskt nä så går inte det ju det är någonting som är fel på blogg.se.
Men men jag hpoppas att det fungerar senare så att jag kan svara på dem. Senare idag så ska jag ut och fiska med min pojkvän,pappa och hans tjej. Och så ska vi ha en liten picknick med oss. Senare ikväll vid 7 så ska jag hem till min moster och fira mors dag. Det ska bli riktigt trevligt och träffa alla + att min efterlängtade och saknade mormor med är där. ♥♥
Nej det var allt för mig nu så hörs vi senare. Här kommer även bilder som ni garanterat kommer att skratta av hahahha.



thjf

nhjhy


ijio


hf
Kommentarer
Postat av: ebba

haha, vackra bilder! ;)

2011-05-29 @ 12:51:18
URL: http://lifeeofebba.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: tack tack :D

2011-05-29 @ 15:15:58
URL: http://czheng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0