Hemma igen efter en lång runda ute :)

Heeejsan alla finisar :D ♥ nu så är jag hemma efter en långis promenixis.
Åt god mat hemma innan marinerade kotletter med klyftpotatis och sås.
Det vra supergott verkligen, och sen efter vi hade ätit så gick vi ut på en lång promenix och kom nästan precis hem nu. Riktigt skönt så sen när jag ska sova så kommer jag somna mycket bättre efter denna långa turen ut. Vi åt en glass eller ja inte jag för jag blev så mätt efter maten, men vi gick ner på uteserveringen och så drack jag en fläder cider där, och pappa och Eva-Marie drack en kopp kaffe och älskling drack en öl och Amanda drack en cola. Så det var jättemysigt. Men nu strax så ska jag kanske se en film med syster hon ville se strandvarskan ja jag vet den är jätte gammal men den är ändå bra. Men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon :D




njio


En bild på världens bästa ikväll , när vi var ute och gick vid ån :D ♥



ho
Kommentarer
Postat av: Caroline

maten låter jättegod :D

2011-06-29 @ 00:21:21
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Fina plagg

2011-06-30 @ 00:17:47
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0