brun & röd

Heeejsan vid 11 tiden så gick jag och pappa ner till parken och la oss och solade.
Vi hade söta Lea också med sig. vi la där nere till klockan var närmare 1.
Det är sjukt jag ser redan min bränna och undra då hur det kommer se ut ikväll hahah riktigt gött att man har fått så mycket färg idag bilder på min bränna kommer sen. Sen så gick vi hem från parken och så satte vi oss på balkongen och stekte vidare med vars en öl riktigt gott. Det är ju gott med en iskall öl nu när det är så himla varmt ju.
Men nu strax så ska vi ner och byta mina skor som jag fick av älskling igår dom glappade mycket och de var förstora.
Det är 38.5 grader varmt ute nu som termometer visar i alla fall i köket i skuggan asså det är helt sjukt.
jh
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0