trött trött trött

Heeeejsan nu har jag nästan precis kommit hem från skolan.
Slutade 14.00 idag men så efter skolan så gick jag Jonathan och
Johan på stan.
Vi kikade in på games och på H&M men jag hittade inget
som lockade mig så jag köpte faktiskt ingenting.
Sen nu så kommer snart älskling hit och sen så ska vi hem till honom och
laga mat det blir ju som sagt spaghetti och ostsås och bacon som jag skrev
innan i ett annat inlägg till er. Ja klockan är ju som sagt redan kvart över 4.
Det var sjukt mycke folk på bussen idag helt full proppad var den mycket snack
så jag kunde inte somna. Är ju som sagt riktigt riktigt trött efter att jag gick upp
05.30 imorse och duchade och sedan tog tåget. Det bllir sängen tidigt ikväll och
det lovar jag mig själv också idag annars så brukar aldrig det bli av men ikväll ska det
bli av. För om jag inte går och lägger mig tidigt ikväll så kommer jag att vara så fruktansvärt
trött imorgon bitti så det inte ens är möjligt. Men nu orkar jag inte skriva mer vet inte
om det kommer fler inlägg än detta iheller idag men vi får se.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Dagens blogg är utsedd, kika in och sen om det var du som vann :)

2011-01-31 @ 16:48:21
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0