Lördagen den 29 Januari

Lördag

heeeejsan allihopa idag så vaknade jag och älskling vid lite över 10 tiden.
Det var skönt att sova tills dess.
Sen så gick jag väll upp en liten stund efter
jag vaknat och sen så gick jag ut med Dogge så körde Palle och handlade lite.
Sen så gick Palle ut med honom en runda till efter vi hade ätit frukost.
Så gjorde jag mig i ordning för vi skulle köra till Lund för Palle skulle klippa sig
och sen vidare till Lödde köpinge till Center syd.
Så jag hittade en grå kofta påMQ
och ett par svarta leggens, ett par mjukis byxor från H&M och ett par jeans från New Yorker.
Så jag är jätte nöjd att jag fyndade så mycket.
Sen så efter vi hade varit där några timmar så
körde vi till Ikea för att inhandla en hylla vi ska borra upp under vår teve i vardagsrummet.
En svart sådan och lite dofte ljus som luktar äpple.
Sen en massa galgar så jag kan hänga upp mina
kläder på så jag slipper slänga in dem hahaha.
Och nu har vi precis varit på Ica och handlat kött till maten idag.
Det blir ytterfläskfilè  med pommes och bearnesås det kommer säkert smaka gott eftersom jag
bara har ätit frukost idag.
Man blir ju trotts allt hungrig när man är iväg och går i affärerna hela dagen.
Ikväll så ska vi bara ta det lungt och sätta upp min spegel som jag köpte och alla andra sakerna också.
Sen blir det väl att se på en film innan man går och lägger sig det kan vara ganska så skönt att avsluta dagen
med en bra film.
Denna dagen har gått riktigt fort den har liksom bara sprungit iväg.
Jag har haft en jätte mysig dag tillsammans med min fina pojkvän och nu är jag riktigt riktigt trött.
Så trött så jag hade lätt kunnat sova nu alltså.
jcgu
Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/lordag-dagens-blogg-4.html#comment

2011-01-29 @ 18:55:18
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0