Sista dagen på lovet

Hejsan som sagt så är det ju tyvärr sista dagen på lovet. Det är synd för jag har haft så kul på lovet. Varit med massa vänner har festat och har varit hos pappa och serverat med Cornelia och varit på bio med cornelia och älskling. Sen har jag sovit över med Josefine och Daniel och Izabelle igår till idag skit kul. Kolla på farsan inatt med den filmen är så himla rolig. Nu så sitter vi och kollar på en thriller och den handlar om en tjej som blir kidnappad sen får jag se hur det slutar. Den heter taken har ni sätt den filmen?:) Sen har jag färgat mitt hår och det skulle bli ljust men nix det blev inte mycket ljusare enligt mig själv då. Och sen har jag varit hos mormor med på lovet och åkt skidor med fritidsgården och det var mycket trevligt det gjorde jag ju i onsdags. Nej nu så ska jag fortsätta att kolla på filmen:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0