Jag blir så ledsen

Jag blir så ledsen på allt just nu. Vet inte vad jag tänker ens så ledsen jag är i min själ. Jag har fått leva med detta i 8 år. Du är en underbar person som jag inte vill se så här för det gör så ont inut i mig. Vi har så fina bilder och minnen som aldrig jag kommer att kunna glömma. Jag kan fan inte fatta att det blev så här ytterligare igen och igen. Dettas tar kol på mig och hur jag mår. Man kan inte bara blunda och glömma såna här saker med det samma utan det tar väldigt lång tid för var gång det händer. Jag vill se er glada tillsammans och inte så här som det blev idag. Jag vet inte ens när jag får lov att träffa dig igen det är det som också gör så ont inuti mig. Jag förstår dig och din barnsituation med men bara för det kan man göra så här det bli så jäkla fel då. Denna situationen har jag nog varit med om 100 gånger nu och jag vill inte vara med om den fler gånger. Det får vara stopp här. Det är inte ett dugg kul att se dig så här .
Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3

2011-02-28 @ 19:19:16
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: B Y J E N N I E ★

Var gärna med i Dagens blogg! (kommentera senaste inlägget i min blogg så är du med & tävlar) ♥



Hoppas att jag inte störde, isåfall ber jag om ursäkt!

2011-02-28 @ 21:44:06
URL: http://byjennie.webblogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hoppas du blir glad <3

2011-02-28 @ 23:55:31
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0