fu på mig

jag blir så arg på mig själv för att jag kallar dig de fula orden som jag egentligen inte ska säga till dig.
Jag blir så sur på mig själv när jag inte accepterar att du inte kan snacka i telefon med mig när du jobbar.
Jag blir så arg på mig själv när jag blir sur för det minsta lilla som går fel så går det ut över dig.
Detta är ingenting jag tänker på utan det bara slinker ut ur min mun och jag ska ändra på det, DET LOVAR JAG.
Just nu så är jag sur på mig själv i och med jag har gjort dig på dåligt humör idag. Men jag vill ju så gärna snacka med dig och höra din fina röst :(.
Ibland så kan jag sitta för mig själv och tänka HUR FAN KAN HAN VARA KÄR I MIG? jag som liksom bär mig åt så på det viset utan andledning egentligen!
Jag ska bättra mig och vet ni vad vill ni hjälpa mig ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0