Kristianstad nääästa!

Heeeejsan somd et ser ut nu så blir det inte så
himla mycket bloggande mer idag.
Efter skolan så ska jag ta stadsbussen 13.40 in till centralen
och sedan ta tåget vidare till Kristianstad med
min finaste Cornelia. Vi ska nämligen till pappas tjej som håller på att flytta och så ska vi hjälpa
till att göra där fint nu när nästa ska flytta in där.
Så där kommer jag och Cornelia spendera hela vår eftermidda och även lite av kvällen.
Sen får jag och Cornelia se ifall vi sover hos pappa eller inte vi har inte kommit så långt
i vår planering riktigt ännu. Men om vi nu ska åka hem så kommer vi att ta bussen från
Kristianstad klocan 20.00 och då missar vi helaaa idol ikväll :( och det vill jag ju inte riktigt.
Men nu så börjar jag i alla fall min sista lektion som är engelska om 5 minuter.


jk
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0