Söndagen den 31 Oktober

söndag

Heeeejsan söndags morgon och jag ligger i soffan med älsklings dator.
Jag han körde precis och jobbade. Och jag ändrade precis om min klocka till vintertid.
För älskling trodde ju att klokcan redan var 09.20 men egentligen var den ju bara 08.20 dryygt jag som ville sova längre men men.
Antingen jag eller Älskling har varit uppe och stängt fönstret inatt men ingen av oss "har" gjort det som vi kommer ihåg i alla fall det känns lite små skummt det dära.
vi såg aldig facebooks filme det blev en annan riktigt dålig istället. För det fanns ont om platser på facebooks filmen tyvärr:/ . Idag vet jag att jag ska börja tvätta har tvätt tid vid 15 tiden så om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0