äta,ducha och ta det lungt

Heeejsan snart så ska vi nog äta tycker att det luktar som att
maten snart är klar faktiskt.
Det blir risotto till maten idag mumms det ska bli smaskigt är faktiskt
ganska så hungrig nu.
Efter jag ätit så ska jag ducha i det varmaste som det bara går för jag är jätte
frösen och fryser som tusan inte skönt alls.
Efter det så ska jag ta på mig ett par mjukisbyxor och mysiga stumpor som är
lite tjockare än vanliga.
Sen kommer älsklingen vid 6 så blir det en massa teve tittande ikväll också och
äta lite gottis fast att det igentligen inte är helg nu men men hahaha.
Ja det var väll allt för mig denna underbara dagen ha en fortsatt bra eftermidda/kväll:)


ujhdtyj
Kommentarer
Postat av: Neha

Mums:D

2010-12-01 @ 20:12:02
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0