jagsaknardig

Neej Neej Neeej nu har jag en massa massa tankar och jobbigheter igen i mitt huvud och det
är så jävla drygt, Jag vill liksom inte må dåligt fast jag inte kan stoppa mitt humör fast jag hade
velat kunnat stoppa det hur mycket som helst men nej det går inte. Jag saknar dig så mycket
så jag vet inte snart vart jags ka bli av. Vrafööööööööör skulle detta hända dig och varför skulle
du få denna sjukdumen jag vill bara att du får den rätta hjälpen och blir ren och får tillbaka din rätta
personlighet. För jag vill inte att du ska må såhär jag vet inte ens om du lever jag mår skit rent ut sagt
jag menar du har haft din mobil avstängd nu i 2 veckor och 3 dagar det känns förjävligt rent ut sagt.
Jag vet inte vad jag ska göra jag kollar runt om kring mig varje dag på bussen men ser aldrig dig :(
Om jag hade sätt dig hade det blivit en helt annan mathilda och jag hade blivit gladast och riktigt glad
har jag inte varit sedan det tog slut mellan dig och mamma på dessa 2 veckorna och 3 dagarna jag vill
ha dig tillbka i familjen :( Det är så jävla sjukt är dom jävla drogerna tar över en annan person och styr som
till en helt annan som dom igentligen inte är.Jag vill bara ha dig tillbaka så jag kan vara mig själv och vara trygg och glad igen Det ända jag önskar är att jag snart får träffa dig och att allt löser sig och blir som
vanligt igen.

Christian göransson min låssås pappa jag älskar dig



ffffew
Kommentarer
Postat av: Julia

sommarlov :D

2010-05-31 @ 19:11:07
URL: http://www.juliape.se
Postat av: elvira ♥

sv; överdrivet!!! det är christian louboutin ;D

2010-05-31 @ 19:55:16
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0