kusin vitamin på besök

Hej hej min tisdag har varit bra och dålig sammtidigt faktist.
Alla dagar ligger ju precis inte på topp även om det hade varit det
bästa så är det faktist inte så. Neeej idag Kom kusin till oss hon
har varit och jobbat i österrike nu hela vintern så hon har varit borta
i ett halv år så det var mycket trevligt att hon kom idag :D
Jag och joanna och izabelle spelade skipbo en runda och joanna vann.
Senare käkade vi kottletter till middag och pommes mumms vad gott
eller vadojj :D Senare kom julia tills oss med izabell sen gick jag och julia
hem till henne efter vi hade ätit och sånt och sedan efter det så begav vi oss
till fritidsgården julia spelade playstation . Jaaa trevlig sen åkte vi en runda med ted
så dära det var min dag det jaaa :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0