Tisdagen den 20 Juli

Tisdag

Heeejsan idag vaknade jag vid 9 tiden och då var det jätte varmt ute.
Och för en stund sedan så var jag och mamma ute på en promenad och
handlade med mig bullar till frukost så himla gott så nu är jag mätt och
belåten. Jag har ju inte skrivit på två dagar nu och det känns som jag inte
har varit aktiv på bloggen på en två veckor men det är bara 2 dagar.
Jag har haft en fantastisk helg med fest och så och den blev superbra.
Lina sov här i lördes och sen tog vi det bara lungt hemma hos henne i
söndes och åkte och badade på kvällen i sätofta riktigt skönt var det också.
Igårkväll så var jag och familjen och spelade minigolf ute i bosarp och palle
och Alexandra var också med, Alexandra kom sist och jag kom näst sist men
vi hade i alla fall roligt det är ju det viktigaste. :) hjgf

jag och jimmy på festen i lördes

kj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0